Monday, February 8, 2010

pengalaman...





Aktiviti semasa program

5 smp 7 aribulan Feb tadi, aku dan kawan-kawan yang lain wat program kepimpinan kat sebuah sekolah di Hulu Langat. Alhamdulillah, sume ok. Walaupun banyak kekurangannya, namun bagi aku itu sume adalah pengalaman yang aku dapat agar lebih matang dalam mengendalikan program.

Sebenarnya mengendalikan sesuatu program bukan mudah kerana banyak perkara yang perlu difikirkan. Aku tahu masih banyak perkara lagi yang terpaksa pelajari. Namun ini adalah salah satu ilmu yang sangat bernilai buat aku. Perjalanan hidup ini masih panjang lagi. Ini hanyalah sebahagian daripada cabaran-cabaran yang terpaksa aku lalui. Buat kawan-kawan yang bersama-sama wat program ngan aku, aku ucapkan terima kasih banyak-banyak sbb korang dah memberi kerjasama yang baik. Ape-ape pun yang baik itu datang daripadaNya dan yang buruk itu datang dari kelemahan kami sendiri.










No comments:

Post a Comment